דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע במכירת נכס יש צורך במתווך יועץ נדלן 

מאת    [ 01/03/2011 ]

מילים במאמר: 939   [ נצפה 2282 פעמים ]

מכירה או רכישת דירה - הדרך ארוכה עד לקבלת המפתחות


מתכוננים לקנות דירה? מזל טוב! אם לא נולדתם עם כפית זהב בפה, סביר להניח שעסקת רכישת דירה היא אחת העסקאות הגדולות שתעשו בחייכם. עסקה כל כך חשובה צריכה להתבצע באופן המקצועי ביותר, ובמינימום טעויות, כיוון שכל טעות יכולה לעלות לכם כסף. הרבה כסף. אז איך עושים את זה בצורה הנכונה ביותר? איך קונים דירה או בית בהצלחה מקסימאלית?

מתווך דירות מקצועי - הדרך הנכונה לקנות דירה


הדרך לרכישת דירה רצופה התרוצצויות, החלטות גורליות, חיפוש אחר מידע אמין על הנכס, תהליכי מו"מ מתישים ועוד. כדי לשרוד את הדרך ולעבור אותה בצורה שתיטיב עימנו, הקונים, אנו זקוקים לעזרה מקצועית בתחום הנדל"ן. משרד תיווך נדל"ן הוא הכתובת שלנו. מתווך דירות מקצועי יכול לעשות את כל ההבדל בין עסקה כושלת לעסקת רכישת דירה מוצלחת. במאמר זה נביא בפניכם את תמונת המצב כיום בעת רכישת דירה בישראל, ואת חשיבות שירותי משרד תיווך נדל"ן מקצועי.

מתווך דירות מקצועי - יד ימינו של הקונה!


מדוע לקראת מכירת נכס או רכישת נכס (דירה או בית)

אנו זקוקים לשירותי משרד תיווך מקצועי?

1. להסתבך כמו דג ברשת... 

בעולם של היום האינטרנט הוא כלי שתופס מקום נרחב בתחום הצרכנות בכלל ותחום הנדל"ן בפרט. הרשת מכילה אתרים ופורטלים רבים, המספקים אינפורמציה על נדל"ן למכירה והשכרה. כמות המידע שזורמת בתחום הנדל"ן היא עצומה, והקונה הפוטנציאלי מוצא עצמו ברוב המקרים הולך לאיבוד בין כמויות המידע הללו. מתווך דירות מקצועי יציג בפנינו רק את המידע הרלבנטי עבורנו, כלומר רק את הדירות שמתאימות לנו, כך שנוכל להיות ממוקדים ולא נתפזר על פני מידע אינסופי מבלבל ומטעה.

2. פרסום לחוד ומציאות לחוד 

הפרסומים המופיעים ברשת האינטרנט רחוקים מרחק רב מהמצב במציאות: מחיר הנכס המוצע למכירה באתרי האינטרנט אינו תואם את מחירו האמיתי בשוק הדירות. לנו, הקונים, אין מספיק יכולות לדעת ולהשוות את המחירים המוצעים למחירים הריאלים באותה עת בשוק. משרד תיווך מקצועי חי ונושם שעה שעה את שוק הנדל"ן, ואין טוב ממנו לתת הערכת שווי לנכס מסוים. הערכת מחיר של מתווך דירות מקצועי היא מידע אמין, שניתן להסתמך עליו ללא חשש. למתווך יש ידע המבוסס על ניסיון והסמכה המאפשרים לנו, הקונים, השוואות אמיתיות של השוק. מתווך דירות הוא ברומטר, היודע לזהות את תנודות השוק, ולסייע לנו להגיע להחלטה הנכונה.

3.  מוכר? אתה רציני?

אנחנו רוצים לקנות בית באמת ובתמים, אבל בכלל לא בטוח, שכל מי שמציע לנו נכס למכירה באמת מתכוון ברצינות למכור לנו את הנכס. מסתבר, ששיקולים רבים עומדים בדרך, ואנשים רבים מציגים את נכסיהם למכירה, למרות שבפועל הם לא בשלים כלל למכור לנו את הנכסים. במקרים רבים, המוכר "בורח" ברגע האחרון מהעסקה כיוון שהוא עצמו לא הצליח למצוא נכס לרכישה. מתווך מקצועי ובעל ניסיון רב מזהה מיידית מי מתכוון באמת למכור את הנכס ומי רק "בודק את השוק".

4. לפתוח את "הפלונטר"

בעסקת נדל"ן יש כמו תמיד שני צדדים: קונה ומוכר. טבעי הוא שכל צד יחזיק את הקלפים קרוב אליו. למוכר יש את האינטרסים שלו ולקונה יש את האינטרסים שלו. הסיטואציה הזו גורמת לסיבוך, ובהרבה מקרים קשה להתקדם לעבר עסקה. מתווך דירות מקצועי ומיומן הוא הפתרון. הוא זה שיפתח את "הפלונטר" הזה, ויקדם את המו"מ לעבר עסקה.

5. הזמן שלכם יקר!

קונה פוטנציאלי עלול לבזבז זמן רב בביקור בנכסים רבים, שאינם רלבנטיים לגביו. מדובר בהתרוצצות סיזיפית מנכס אל נכס, וזמן יקר שמבוזבז לריק. משרד תיווך נדל"ן ייקח אותנו לראות רק את הנכסים הרלבנטיים לנו. מעבר לכך, לרוב משרד התיווך יארגן את הביקורים בזה אחר זה באותו יום, וכך ירכז את האופציות לטווח של ביקורים במספר נכסים במשך שעה-שעתיים באותו יום ולא באופן מפוזר, המבזבז זמן יקר.

6. מאגר נכסים מגוון

משרד תיווך נדל"ן ותיק ומצליח יהיה גם בעל מאגר גדול ומגוון של נכסים ולקוחות. משרדי תיווך מרושתים בפרסומים וקשרים, המספקים לנו, הקונים, מגוון אופציות של נכסים. כמו כן, משרד תיווך איכותי מנהל קשרים ושיתופי פעולה עם מתווכים נוספים, ובכך מגדיל את מאגר הדירות שברשותו (מעבר לכך, ששיתופי פעולה אלו מעידים על אמינות אותו משרד תיווך).

7. ליווי אישי

עסקאות רכישת ומכירת דירות מאופיינות לרוב באמוציות רבות. לא פעם מוצאים עצמם הקונים והמוכרים מתקוטטים וכועסים זה על זה. הרבה רגשות עולים וצפים, ויש צורך בגורם שלישי, בלתי תלוי, שירגיע את הרוחות, ויגשר בין המוכרים לקונים.

8. שקיפות ומידע אמין

קונים שמגיעים לראות נכס ללא סיוע של מתווך דירות, מתקשים לגלות את כל האינפורמציה וההיסטוריה של הנכס. אלמנטים כמו חריגות בניה, תוספות בנייה, פרטים על הסביבה הקרובה לנכס ועוד - הם רק חלק מהמידע שנוכל לקבל רק מאותו מתווך דירות מקצועי. מתווך דירות ייתן לכם שקיפות מלאה לגבי הנכס, וימנע הפתעות לא נעימות של גילויים רגע לפני חתימת החוזה (וגרוע מכך, רגע אחרי...).

9. סיוע בכל שלבי התהליך

תהליך רכישת דירה מכיל כל כך הרבה פעולות, עד שלא פעם אנו מוצאים עצמנו זקוקים לסיוע בהחלטות לגבי המשכנתא, עזרה בתוכניות הבית, עזרה בגיוס שמאי וכד´. אין כמו מתווך דירות ללוות אותנו לאורך כל שלבי התהליך, לסייע, לייעץ ולתת לנו תחושה שאנחנו "בידיים טובות".

10. העמלה משתלמת

משרד תיווך מקבל שכר טרחה עבור כל השירות המקיף שהוא נותן ללקוח עד לסגירת העסקה. שרות זה כולל ידע רב שנמצא ברשותו של מתווך מקצועי לגבי מצב השוק בכל רגע נתון. ידע זה בתוספת ליווי אישי ומקצועי, יביא למפגש הגיוני ונכון בין הצדדים המעורבים בעסקה.
            במקרים רבים כאשר מנסים "לחסוך" את אותו שכר הטרחה משלמים על כך ביוקר...

  אנו מזמינים אתכם אל משרדנו לקבלת ייעוץ חינם לצורכי רכישה, מכירה או השכרה של נדל"ן.
                                               אור נדל"ן - יש על מי לסמוך! 
 
"אור נדלן" רמת השרון
מעניקה ייעוץ מקצועי ומעמיק ללקוחותיה. לקביעת פגישת היכרות ללא תשלום פנה כעת אל:

תיווך, שיווק ויזמות נדלן, רמת השרון   כתובת דוא"ל: orna@or-nadlan.co.il אתר: www.or-nadlan.co.il   הנכם מוזמנים להירשם למגאזין האינטרנט שלנו ולקבל עדכוני נדלן ישירות אליכם: חינם הרשמה לניוזלטר מקצועי הקליקו: מגזין נדל"ן רמת-השרון סיפורי הצלחה, הקליקומכירה ורכישת בתים - סיפורי הצלחה   ויצמן 1, רמת-השרון

אורנה ויסוסר"אור נדלן" - יש על מי לסמוך www.or-nadlan.co.il רמת השרון
טלפונים: 03-5493080
אורנה 052-4639008 orna@or-nadlan.co.il
גיא 0544440316




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב